Alustades uut ettevõtet on olulisemaks varaks kliendid. Samas on alati oht sattuda vale kliendi otsa. Eriti alguses, mis olukorras iga klient on väga vajalik. tegelikult on väga oluline klienti valida, et just see õige ja sobiv satuks. Kliendiks peab olema kasu ka järgmiste klientide leidmisel ning loomulikult peab suutma esimeste klientide vajadused rahuldada ja eesmärgid täita.
Sattusin üleile ühe artikli peale, kus anti näpunäited, kuidas saada aru, kas klient on see õige ning kuidas siis sobimatust vabaneda. Toon siin ära olulised punktid ning detailset sisu saab lugeda juba originaalartiklist.
1) Ära kunagi allkirjasta lepingud, mida sa tead, et ei suuda ärateha.
2) Kui olukord muutub imelikuks ja klient ei maksa enam töö eest.
3) Kui klient kogu aeg hilineb - nii kohtumistele, oma tähtaegadega ega helista sulle tagasi.
4) Nad valetavad sulle ja "unustavad" osad olulised detailid rääkimata, mida sa tööd tegema hakates alles märkad ning nad selle eest maksta ei taha.
5) Kui sinu tegelik klient on sinu kliendi klient. See on sama, mis telefoni mängu mängida! Parem otsi ise see lõppklient ja tee otse tööd.
6) Pidevalt soovivad muuta lepingutingimusi ja sisu.
7) Räägivad ühte aga tahavad teist. isegi kui nad kogu su töö (ehk pendeldamise) kinni maksavad on see päeva lõpuks väga frustreeriv ning väistav ega reelgina vaeva väärt.
Seega, jälgi neid punkte ning dokumenteeri kogu aeg kliendiprotsessi ja suhtlust. Sellisel juhul on sul alati võimalus uurida, et mis toimub ja kaista end ning vajadusel lõpetada suhe.
Wednesday, April 18, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment